TAG

 Üdvözöllek a blogomon!

Végre én is kitöltöttem Eszter TAG kérdéseit, így ebben a bejegyzésben a válaszaimat olvashatjátok. 

1. Ha a horoszkópod alapján mutatkoznál be, mit lehet tudni rólad?
Skorpió vagyok. Borzalmasan makacs és önfejű szoktam lenni, soha nem hallgatok senkire, fejjel megyek a falnak. Sokszor bizonytalan és döntésképtelen vagyok. Őszinte vagyok, nem tudok hazudni, kimondom azt, amit gondolok. Így folyamatosan hajt az igazságérzetem. Nem szeretek segítséget sem elfogadni, sem pedig kérni. Szeretek segíteni másoknak, hamarabb hallgatom más emberek próblémáját, minthogy én beszéljek a sajátjaimról. Nehezen nyílok meg, talán picit zárkózott vagyok, de nagyon jól tudok titkot tartani. Szokták rám mondani, hogy titokzatos vagyok, nem igazán értek ezzel egyet, inkább csak megfontolom, hogy kinek nyílok meg. Szerintem sokoldalú vagyok, vagy inkább kreatív. Több minden érdekel, szerintem jobb többlábon állni. Van, hogy a kedvemtől függ minden. Van, hogy hatalmas erőt kell magamon vennem, ha már nagyon elfáradtam és mégis mennem kell tovább. Van, amikor 24 óra is kevés, de van, amikor túl sok. Sokszor nehéz skorpiónak lenni, de persze megvannak az előnyei is. Tudnék még sok mindent írni, de a lényeg, hogy erős és bonyolult jellem vagyok.


2. Ki volt és jelenleg ki a példaképed?
Mindenképp anyukámat írnám, hiszen baromi sok dolgon keresztülment, számomra Ő a világ legerősebb nője a világon. Remélem, hogy egy napon én is ilyen erős lehetek.


3. Milyen jövőről álmodoztál gyermekkorodban? Mi érdekelt és mi az ami a mai napig is megmaradt?
Egy időben orvos szerettem volna lenni. Ebből annyi valósult meg, hogy tanultam egészségügyi suliban, de tudom, hogy hosszútávon az nem az én utam lett volna.
Ahogyan kezdtem felnőni a zene felé kezdtem elindulni, jártam zongora és szolfézs órákra. Sajnos ez abba maradt, amit a mai napig borzasztóan bánok. Viszont ez az érdeklődés a mai napig megmaradt, szóval bízom benne, hogy valamilyen formában lesz ennek jövője.


4. Hogyan kezdődött a bloggerkedés iránti szenvedélyed?
11-12 éves koromban volt egy blogom, oda a gondolataimat írtam le, illetve azokat a dolgokat, amik történtek velem. Bár nem volt nagy sikere, nem is azért indítottam el, hanem azért, hogy kiírjam magamból az érzéseimet és a gondolataimat. Aztán azt meg is szüntettem, a jelenlegit pedig tavaly tavasszal indítottam útjának.

 
5. Milyen témákkal kezdtél az első blogodban? Milyen terveid voltak akkor?
Nem igazán voltak vele terveim.


6. Miben látod az erősségeid, mi az amire büszke vagy?
Szerintem nagyon kitartó vagyok, más már a felénél feladta volna, én mégis kitartottam az utolsó utáni pillanatban is. Jó hallgatóság vagyok. Jól tudok titkot tartani, jó hallgatóság vagyok szerintem. 

7. Mik a gyengeségeid, amelyeket bátran vállalsz?
Nagyon érzékeny vagyok. Sok mindent magamra tudok venni, pedig tudom, hogy nem kellene. Van, hogy hamar megsértődöm vagy felidegesítem magamat könnyen.

 
8. Mit jelent számodra a blog? Mi az ami változott az elmúlt években a blogolásodban?
Számomra azt jelenti, hogy segíthetek másoknak, illetve ajánlhatok termékeket. Az utazós bejegyzésekkel picit elmaradtam, de ezt a jövőben szeretném pótolni. Illetve, az összetartó és segítő közösséget szeretném megemlíteni, hiszen nélkülük nem lenne ugyanolyan.

9. Mi az amit jelenleg szívesen megosztasz az olvasóiddal? Miért?
Az érdeklődési köreimet osztom meg azért, hogy ezáltal is segíteni tudjak másoknak.

10. Melyek a kedvenc filmjeid:
Inkább a vígjátékokat, romantikusabb filmeket szeretem, de újonnan megnézem a kaland filmeket is.
Feketék fehéren, Csillagainkban a hiba, A magas lány, Adams Family
Sorozataid: Bridgerton család, Jóbarátok, Kínos, Egyszer volt hol nem volt, A korona
Könyveid: Lakatos Levente, Nora Roberts, Karen White
Zenéid: nálam a zene az egyik olyan dolog, ami igencsak sokrétű. Régebben szinte csak rap zenét hallgattam, de mára ez teljesen megváltozott, rap zenét igencsak ritkán hallgatok manapság.
Taylor Swift, Taylor Momsen, Dzsúdló, Azahriah, Margaret Island, Blahalousiana, Demi Lovato, Honeybeast, Rúzsa Magdi, Follow The Flow, Halott Pénz, Dánielfy Gergő stb. De imádom a régi, retro zenéket is. Pl.: Kovács Kati, Chris Norman, Boney M.



11. Mi tesz a leginkább boldoggá?
A zene, az utazás, családom, az állatkáink. ☺️

12. Írj öt érdekességet magadról, amelyet szívesen megosztanál az olvasóiddal…
- Kedvenc ételem a túrós tészta, de imádom a tökfőzeléket is.
- Nagyon szeretek olvasni, érdekel a krimi, de nekem már az is elég, ha a történet magával ragad.
- Ritkán fogyasztok alkoholt, de ha mégis, akkor leginkább mádi vagy tokaji bort, esetleg likőr, koktél, meggyes sör, ami még szóba jöhet.
- Tavaly ősszel kezdtem el jógázni, hogy enyhítsem a gerincfájdalmaimat és sokat segít a mai napig.
- Mindig hosszú hajam volt és rosszul érzem magam, ha egy picit is vágatni kell belőle.

13. Milyen pozitív és negatív tapasztalatok értek a blogod megnyitása óta?
Pozitív: egy támogató közösségbe kerültem, ami nagyon motiváló hatásaal van rám.
Negatív: erre nem igazán tudok példát írni

14. Hogyan viseled általában a kritikát? Hogy tudsz belőle építkezni?
Próbálom azt nézni, hogy ki mondja. Ha egy olyan személy mondja, aki nem fontos számomra, vagy tudom, hogy direkt kötekedik, irigykedik, azzal nem törődöm, próbálom elengedni, persze azért nekem sem esik jól, én is csak egy ember vagyok. Ha egy számomra fontos személy mondja, akkor elgondolkodom rajta, de nem kerítek belőle nagy dolgot. Leginkább az alakom miatt bántottak sokan vagy, mert régebben csendesebb voltam és ezért kötekedtek velem az iskolákban. Szerencsére ez már a múltté.

15. Van olyan, amelyet sosem osztanál meg az olvasóiddal? Mik a Te tabutémáid?
A családomról, szeretteimről, barátomról nem szoktam írni és nem is tervezem. Vagy, ami nagyon személyes dolog. Instán már volt néhány posztom az aktuális érzéseimről, bár ott is elég burkoltan írtam róluk, nem sok mindenkit érdekelt szerintem. Illetve, nekem az sem tetszik, ha valaki folyamatosan mutogatja a gyermekét, szerintem nem illik a social mediába.

16. Hogyan látod magad öt év múlva?
Remélem, hogy addigra valóra válik 1-2 álmom, ami egy ideig még biztosan álom marad. Remélem, hogy lesz egy kertes házam, gyermekeim, férjem és 1-2 háziállatunk. Számomra az a legfontosabb, hogy egészséges, boldog legyek. Na, meg a békesség, a belső harmónia se maradjon el.

17. Milyen félelmeid vannak?
Van egy jópár. Félek a pókoktól és leginkább attól, hogy elveszítem a szeretteimet. Na, meg attól is, hogy nem tudom megvalósítani az álmaimat, vagy, ha sikerül is megvalósíteni őket, akkor nem úgy fognak sikerülni, ahogyan én azt szeretném.

18. Milyen tanácsot adnál a jelenlegi önmagadnak?
Lehet, hogy klissé, de azt tanácsolnám magamnak, hogy soha ne adjam fel, tartsak ki az álmaimért, mindig küzdjek és addig menjek, amíg el nem érem azt, amit igazán szeretnék.

19. Mi jár mostanság a fejedben?
Nagyon sok minden. Néha már annyira túlgondolom a dolgokat, hogy nem is értem honnan jönnek ilyen gondolatok. Ezeket próbálom elhesegetni, de nem mindig sikerül. Leginkább a jövőn gondolkodom és, hogyan alakítsam a dolgokat.



20. Miért vagy a leghálásabb?
Igazából sok mindenért lehetnék hálás, bár van hogy el is felejtem ezeket a dolgokat, pedig ezekből lehet építkezni és fejlődni. Pl.: az egészségemért, van tető a fejem felett, a kiskutyámért és további ilyen apró dolgokért, ami lehet, hogy másnak nem adatott meg.


Remélem, hogy elnyerte tetszéseteket ez a bejegyzés, a jövőben is készülök hasonlóval.



Vivien



Megjegyzések

  1. Örülök, hogy te is ki töltötted Eszter TAG-ját☺️ Így legalább jobban megismerhetünk téged🥰 Lehetne még több ilyen személyes bejegyzések☺️❤️

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm, hogy Te is részt vettél mindebben és kitöltötted. Szuper, hogy megtudhattunk Rólad is több személyesebb dolgot. :) 🥰

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan! Én köszönöm a szuper TAG-et! ☺️ Igen, így van. ☺️

      Törlés
  3. Szuper bejegyzés lett, jó volt egy kicsit jobban megismerni ezáltal 😊😊❤

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy kitöltötted 😊 Így egy kicsit jobban megismertelek. Közös bennünk a tokaji bor szeretet 🥰

    VálaszTörlés
  5. Szuper lett. Remélem minden terved sikerül véghez vinni! Jöhetnek az utazós bejegyzések! :)

    VálaszTörlés
  6. Jajj, de jó volt ezeket a sorokat olvasni. Ritkán osztasz meg személyesebb bejegyzést, hiányolom is, most pedig kaptunk egy csomó információt és köszi, hogy megismerhettünk jobban! A hosszú hajjal kapcsolatban én is így érzek. Nekem régen voltak rövid hajaim, de mindig megbántam. A rapzenét sosem szabad elengedni ;) Viszont azért örülök, hogy valaki még rajtam kívül szereti Azahriaht ebben a kis közösségben :D

    Remélem én is, hogy lesz még ilyen posztod és mindent bele a terveid, álmaid elérésében. Ezekért élünk igazán! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is volt rövidebb hajam, de akkor tényleg nem éreztem jól magam. Azahriah az egyik kedvencem itthon! 😇 Mindenképp lesznek még személyesebb bejegyzések. Nagyon köszönöm és egyetértek Veled! 😊

      Törlés
  7. De jó hogy te is kitöltötted! Őrülök hogy kicsit megismerhettelem jobban az ajánlók mögötti lányt. ^^

    VálaszTörlés
  8. Kicsit késve vagyok, de...
    Szeretem ezeket a tageket, mert még így is tudok újat tanulni rólatok, hogy kb. akármikor el tudlak érni titeket a csoportnak hála.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!