Kamutetkó, számfestő, fülbevaló

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Újabb 3 vállalkozást szeretnék bemutatni Nektek, az első 2 picit emlékeztet a gyermekkoromra, na de lássuk is, hogy miért írom ezt. :)

Nagyon örültem, amikor az Alkotásutca megkeresett és választhattam tőlük egy számfestőt. Ebben a rohanó világban nagyon jó kikapcsolódást nyújt a festés. Nagyon időigényes, sok türelem kell hozzá, de szerintem megéri, mert valóban jó móka. 

December 15.-ig az AUVIVI500 kóddal bármely számfestőből lejön 500 ftkedvezmény. :)



Lassan itt van a szilveszter és kezdődik az új év. Miért is ne ünnepelhetnénk meg ezt egy kamutetkóval? A https://kamutetko.hu/?p_id=40312 linken tudtok Ti is rendelni, többféle minta közül lehet választani. Szerintem nagyon vagány! 🤗


Az utolsó ajánlóm pedig egy nagyon cuki, szivecskés fülbevaló, amelyet @wopadjewellery oldaláról választottam. Ezek az ékszerek a fenntarthatóság jegyében készülnek. Nézzetek szét az oldalán, ha igazán egyedi ékszerre vágytok. Ide is van egy kuponkódom: VIVI10, amely által 10% kedvezményben részesültök. ☺️




A legközelebbi alkalommal egy TAG bejegyzéssel várok minden kedves olvasót! ☺️


Vivien

Megjegyzések

  1. A fülbevaló nagyon szép 😊 A számfestés jó kikapcsolódás lehet, már én is nézegettem. A kamu tetkó szilveszteri bulira tökéletes 😁

    VálaszTörlés
  2. Nekem a telefonomon van ilyen számfestő amit nagyon szeretek. Mindig megnyugtat és olyan szép képek lesznek a végén.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erről még nem is hallottam, de majd utána nézek.😊

      Törlés
  3. Nekem a régi telefonomon volt számosfestő és imádtam🥰 De természetesen majd szeretnék egy számosfestőt tőlük is🥰 Tény, hogy kikapcsol és lenyugtat, na meg türelem az nagyon kell hozzá😄 Nagyon jó kis ajánlók ezek, a kamu tetkó sem az utolsó, ötletes😉😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos, hogy rengeteg türelem kell hozzá. 😁

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Szerintem is nagyon szép! 😊 A tattoo-n teljes mértékben el vagyok azóta is gondolkodva.😁

      Törlés
  5. Nagyon tetszik ez a számfestő, és a fülbevaló is nagyon ötletes, sokkal jobban néz ki mint ahogy hangzik. ^^ köszönjük a kódokat!

    VálaszTörlés
  6. A számfestőket nagyon szeretem ❤
    A kamu tetkó full olyan így képen mint az igazi 😲 a fülbevaló pedig nagyon szép 😊

    VálaszTörlés
  7. A tetkó nagyon jó, anno én is csináltam magamnak, jó az még a Bravo újságban volt, de tényleg olyan, mintha a sztárok tetkóit "varrattam" volna magamra. Nagyon szép a tiéd és jó ötlet. Számfestőm volt a telefonon, mint Andinak, de már ritkábban játszom vele. Illetve mostanság a kreatív színezővel is kevésbé tudok időhiány miatt. :) Nagyon szép dolgokat mutattál meg ismét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azok a régi, szép idők. 🥲 Örülök, hogy tetszenek! 😇

      Törlés
  8. Az a számfestő nagyon tetszik, én is szeretném egyszer kipróbálni, nagyon jó szórakozás, nyugtató programnak tűnik. A tetkó sem rossz, de a fülbevaló a leggyönyörűbb ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, hogy lesz rá lehetőséged! 😊 Imádom ezt a fülbevalót! 😊❤️

      Törlés
  9. Nagyon kellemes kikapcsolódást biztosít a számfestő. A fülbevaló is gyönyörű szép jól áll neked.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!