Decemberi Sipo Meglepetésbox

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Ebben a hónapban is megrendeltem a Sipo Meglepetésboxát az utolsó pillanatban, már mutatom is, hogy miket rejtett a box. :)

Decemberi Sipo Meglepetésbox tartalma:

- Karácsonyi Yogi Tea

- Szopogtató pasztilla kakkukfű ízesítéssel

- Kneipp Muscle Active Gél 

- Koncentrált ránctalanító szemkörnyékápoló krém

- Mézeskalács illóolaj keverék

- Face and Body gél 


A novemberi picit csalódás volt számomra, bár lehet, hogy csak az én elvárásaim voltak túl nagyok, hiszen visszanézve az előző boxokat, szuper termékeket tartalmaztak, na de sose legyen rosszabb. ☺️ Viszont ez a box teljes mértékben elnyerte a tetszésemet, nem számítottam ennyire szuper termékre,biztosan hasznukat fogom venni.





Nektek, hogy tetszik a box tartalma? Ti megrendeltétek volna?



Vivien

Megjegyzések

  1. Szerintem is ez a box volt a legjobb tavaly. ☺️ Idén is szerzel be? Egy Januárit?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon jó box. 🥰 Még nem tudom, de ha igen, akkor majd írok róla. ☺️

      Törlés
  2. Kneippből kézkrémem volt, megvoltam elégedve. A teáról mi a véleményed? ízlett? Olyan jól néz ki :) de szerintem is nagyon jó kis boxnak tűnik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Finom, bár szerintem eléggé tömény. 😁☺️

      Törlés
  3. Ez a box nagyon jó lett most. Imádom az ilyen boxokat nézegetni.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó termékek voltak ebben a box-ban. Még sohasem vásároltam ilyet, de talán idén kipróbálom.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó kis box ez. Remek cuccok voltak benne, egyszer írhatnál arról, hogy milyen boxokat veszel és honnan. Így egyben az egészet, hátha valakinek jól jön :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából csak ezt szoktam megrendelni a www.sipo.hu weboldalról.😇

      Törlés
  6. Szuper csomag lett, de az a tea az nekem nagyon mozgatja a fantáziámat :D Az ilyen boxokat egyébként nem csak kicsomagolni jó nézni, hanem azt is, ahogy összerakják.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!