Chogan

 Üdvözöllek a blogomon! :)

A Chogan termékei megérkeztek Magyarországra. Az olasz cég testápolással, parfümökkel és samponokkal foglalkozik többek között. A samponokhoz és parfümökhöz volt szerencsém, valóban kiváló minőségű termékek. 🥰

Ebben a bejegyzésben leginkább hajápolásról lesz szó, amely számomra az egyik legfontosabb dolog, így nagyon örülök, hogy használhatom az @angi_s_choice (ez az insta oldala) kapott Chogan samponokat és természetesen a csiganyálas szérumot is, amelyeket közel egy hónapja tesztelek, így erről szeretnék néhány szót írni. 🥰 #reklám


Ezek a samponok leginkább a hamar zsírosodó és száraz hajra valóak.

Mind a három sampont kipróbáltam, de nekem a Olio di Neem vált be a legjobban.

És, hogy miért?

- kevés is elég belőle, így sokáig elég lehet

- könnyen és gyorsan habzik 

- isteni illata van

Ugyanezeket a tapasztalatokat el tudnám mondani a al Latte d'Asina samponról is. 😍



A The Verde -t hetente egyszer, maximum kétszer lehet használni. Aloe Verát és glicerint tartalmaz. 

A csiganyálas hajszérumot pedig hajmosás után vizes vagy nedves hajra is lehet használni. ☺️

Nekem beváltak ezek a termékek, kevésbe zsírosodik a hajam, jó illatú és puha lett. ☺️ A jövőben is szeretném ezeket a samponokat használni. ☺️


Illetve, szeretném bemutatni a parfümöt is, amely baromi tartós, szerintem soha nem volt ennyire tartós parfümöm, mint ez. Valóban minőségi ez is, nagyon megszerettem. A narancs illatkategóriába tartozik, szívillat pedig a narancsvirág.



Ti próbáltatok már valamilyen Chogan terméket?



Vivien

Megjegyzések

  1. Köszi az ajánlót, szuper termékek 😘😊

    VálaszTörlés
  2. Köszi az ajánlót, lehet ki fogom próbálni. A hajad pedig nagyin szép. ^^

    VálaszTörlés
  3. Köszi az ajánlót, lehet én is ki fogom próbálni, amint az aktuális kúrám véget ért :3. És nagyon szép lett a hajad! *-*

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm az ajánlót😘 kifogom próbálni🩷 a hajad pedig gyönyörű🥰

    VálaszTörlés
  5. Micsoda ajánló ismét. Most azért megismerhettünk általad néhány érdekesebb terméket is :) 😘

    VálaszTörlés
  6. Szuper ajánló! Még nem ismertem ezeket a termékeket.

    VálaszTörlés
  7. Még nem próbáltam, de zsírosodásra keresek én is mindig samponokat. Köszönöm az ajánlót. Mindegyik kipróbálnám legszívesebben, plusz a parfümöt is * . * Isteni lehet az illata!

    VálaszTörlés
  8. Szeretem olvasni a termék teszteket, ajánlókat 😊 Sok új terméket ismerek így meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagyon örülök! Ez a legjobb visszajelzés nekem! 😇

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!