Himalaya fogkrém, Body Scrub, Avon

 Üdvözöllek a blogomon! :)

A mai bejegyzésben néhány, elhasznált terméket szeretnék bemutatni. :)

Az első termék egy fogkrém, amit a Himalaya oldaltól kaptam. Ez a fogkrém szenes, nagyon megszerettem, friss leheletet biztosít.

Fő összetevők: faszén, feketeköménymag-olaj, xylitol, mentol.

Továbbá: 100%-ban vegetáriánus, gluténmentes, fluoridmentes, nem tartalmaz mesterséges aromákat és színezékeket, csomagolása újrahasznosított kartonból készült, szója alapú festékkel nyomtatva.



A 2. ajánlott termék egy bőrradír a Sylveco által. Egy kis mennyiséget kell felvinni a nedves bőrre, gyengéden a bőrbe kell masszírozni és megvárni, amíg a cukor fel nem oldódik, ezután vízzel le kell öblíteni. Heti egyszer ajánlott használni.



A 3. és egyben utolsó termék egy levendulás lábáztató, amelyet az Avon weboldaláról rendeltem. Kellemes illata van és puhávvá varázsolja a lábakat.


Ennyi lett volna ez a kis bejegyzés, hamarosan újból jelentkezem, hiszen szuper termékeket próbáltam ki. :)



Vivien

Megjegyzések

  1. Ezt a fogkrémet használom, én nagyon szeretem. A lábáztató is nagyon jó, nyáron szoktam főleg alkalmazni.

    VálaszTörlés
  2. Az a fogkrém érdekes fenntartható terméknek tűnik így a leírásod alapján. Köszi, hogy a figyelmünkbe ajánlottad a termékeket.

    VálaszTörlés
  3. Nekem a bőrradír tetszik, köszi az ajánlást.

    VálaszTörlés
  4. A fogkrémet ki kell próbánom, a másik kettő annyira nem vonz, de köszönjük az ajánlást. ♥

    VálaszTörlés
  5. A fogkrém meggyőzőnek tűnik, úgyhogy lehet, hogy ki fogom próbálni! ^^ Köszönöm az ajánlót! <3

    VálaszTörlés
  6. Engem érdekelne, hogy a fogkrém bevált-e. Mik a személyes tapasztalataid, miben jobb, mint más fogkrémek. Köszi! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon megszerettem, hiszen azonnal friss leheletett biztosít. Illetve, a hatóanyagok nagyon szuperek benne. 😊

      Törlés
  7. A fogkrém bevált neked? Nem hallottam még róla korábban 😳

    VálaszTörlés
  8. A fogkrémet kifogom próbálni én is😊 A másik kettő engem se vonz igazán😅

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Őszi kirándulóhelyek

Testalkat(om)

Legeld le!