Biola kozmetikumok

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Ebben a bejegyzésben a Biola bio kozmetikumokat szeretném bemutatni Nektek, remélem, hogy a Ti tetszéseteket is legalább annyira elnyeri, mint az enyémet. :) Az én bőröm kombinált típusú, így a Biola csapata ilyen krémeket válogatott nekem össze. #reklám

A 6 db termékből a zöld tea hidratáló nappali arckrém lett a kedvencem, amelyben kismértékű fényvédelem és színezett BB krém is található. Az illata gyengéd, az állaga könnyed, akár órákig is könnyű viselni. 



Az írisz frissitő tonikot minden reggel használom és egyszer sem szárítja a bőrömet. 

 A százszorszép nappali arcápoló gélt általában a tonik után használom, az állaga nagyon könnyed. Segít összehúzni a pórusokat, a biotin és az A vitaminok, valamint az aloe kellemesen tónusos bőrállapot kialakulását segíti. 

A havasi gyopár arcápoló gélt esténként használom, használata után pihepuha lesz tőle az arcbőröm. A kevert és zsíros bőr hidratálására, ápolására és a faggyúmirigy működésének normalizálását segítő olaj és zsírmentes gél. Használat közben pici melegséget éreztem az arcomon a géltől, de miután beszívódott, azután már el is múlt. ☺️

Az alga&spa maszk hidratáló és bőrfeszesítő hatóanyagokkal van ellátva. Már első használat közben éreztem, hogy feszesít, használat után könnyen letudtam mosni. 

A mandulás peeling & maszk segítségével a hámréteget eltávolíthatjuk. 



Összességében nagyon elégedett vagyok ezekkel a termékekkel, az arcom nagyon puha lett tőlük. Hálás vagyok, hogy kipróbálhattam és használhatom őket. Jószívvel ajánlom, hogy Ti is próbáljátok ki! ☺️



Vivien

Megjegyzések

  1. Szeretem a termék ajánlóidat, teszteléseket. Jó ezekről olvasni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pedig szeretem az ilyen kommenteket olvasni! 🤗 Köszönöm Neked! ❤️

      Törlés
  2. Én is tesztetem a márkától, kedvelem őket, szuper termékem.

    VálaszTörlés
  3. Wow! Ez aztán a termékcsomag. Köszi szépen, hogy bemutattad őket, örülök, hogy be is váltak ^^.

    VálaszTörlés
  4. Jó termékcsomag, és köszönöm, hogy olvashattam róla, és lett kimondott kedvenced is ^^.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó termékek ezek❤️ köszi hogy bemutattad őket😘

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szuper ajánló, illetve biztos szuperek is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! 🤗 Nagyon szerettem/szeretem ezeket a termékeket! ☺️

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Őszi kirándulóhelyek

Testalkat(om)

Miskolc környező települései