Olimp Labs, Vászon Kreatív, Dr. Kelen

 Üdvözöllek a blogomon! :)

A mai bejegyzésben 3 terméket szeretnék ajánlani, amelyek hasznosak lehetnek számotokra is. :) #reklám

Az előző bejegyzésemben egy barnító kapszulát ajánlottam, amelyet az Olimp Labs csapatától kaptam. Szintén tőlük kaptam egy szépségvitamint, ami kifejezetten a haj, a bőr és a köröm egészségére szolgál. Emellett sokféle vitamin és gyógynövény található benne. Többek között: zsurló, szilícium, csalán, cisztin, kollagén. 

Számomra nagyon fontos a hajam, a bőröm és a körmöm ápoltsága, így ezzel a kapszulával belülről is támogatom. :)



A 2. termék egy csodaszép vászonkép a Vászon Kreatív oldaltól. Nagyon élethűre sikerült, jó minőségű konkrétan olyan, mintha előttem lenne ez a gyönyörű táj. A vászonkép mérete: 75*50 cm, a helyszín pedig: Mád, Szent Tamás tető. Szerintem születésnapra vagy akár évfordulóra is hatalmas meglepetés lehet, hiszen egy életreszóló emlékkel ajándékozhatjuk meg szeretteinket.



A 3. és egyben utolsó terméket a Trnd legújabb projektjének köszönhetem, ami nem más mint, egy Dr. Kelen zsírfogyasztó gél, amellyet edzés előtt bemasszírozok a problémás helyekre és így gyorsítja a várt eredményt. Edzés nélkül is használható, de az edzés által jobb és gyorsabb eredményt érhetünk el vele. Magas koffein és L-karnitint tartalmaz. Speciális aktív anyag kombinációja támogatja a természetes zsírbontást, fokozza hatékonyságát és segít fellazítani a makacs zsírlerakódást.



Ennyi lett volna ez a kis ajánló, remélem, hogy tudtam vele segíteni. :)



Vivien

Megjegyzések

  1. Nagyon jó ajánlókat hoztál🥰 egyiket sem próbáltam, de hasznosnak tűnnek :)

    VálaszTörlés
  2. Erről a trnd projektről nagyon lemaradtam >< Pedig milyen jól jött volna. A vászonkép nagyon szép * . * A haj, köröm és a bőr ápolása szerintem is nagyon fontos, én is szeretek odafigyelni rá ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, majd legközelebb! ☺️ Nekem nagyon tetszik! 🥰 Egyetértek Veled! ☺️

      Törlés
  3. Én is nagyon imádtam a DrKelen zsírégető krémet. Szerintem szuper.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó 😊 köszönjük az ajánlót❤

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!