Herboxa

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Nemrégiben a Herboxa csapatától kaptam két terméket, ezeket szeretném egy kicsit részletesen bemutatni Nektek. :) #reklám

Az első termék egy hajvitamin, amely szerintem szuper kiegészítő lehet egy megfelelő sampon és balzsam kombinációjának. Mindig is úgy gondoltam, hogy egy nőnek a haja az ékessége, a koronája, így számomra nagyon fontos, hogy a hajam egészséges legyen. A Herboxa Hair Growth kapszulából napi 2 db ajánlott, amely megelőzi a hajhullást, serkenti a hajnövekedést, erősíti a hajat és a fejbőrt is. Emellett glutén -, cukormentes és vegán. Férfiak és nők is egyaránt használhatják.


A másik termék pedig egy alvást és fogyást elősegítő kapszula, amely szintén glutén -, cukormentes és vegán. Ez a kapszula támogatja a nyugodt alvást és azt, hogy fáradtságérzet nélkül ébredjünk fel reggelente. A magnézium megnyugtatja az idegeket, a galagonya kivonat támogatja az anyagcserét, az L karnitin pedig energiát termel.


Hamarosan érkezek egy újabb összefoglalóval, amelyben leírom a két termék hatásait. :)



Vivien

Megjegyzések

  1. Wow! Majd kíváncsi leszek a véleményeidre hogy mit tapasztaltál/tapasztalsz😊❤️ köszönöm, ha írsz erről 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sem jobb, sem rosszabb nem lett ezektől a termékektől. 😬😁 Igazából semleges véleménnyel vagyok róluk.

      Törlés
  2. Most kezdtem én is egy hajvitamint szedni, amit a Müllerben vettem, de még mindig keresek valami jót :) A másodikról is ugyanez a véleményem, hogy mást használtam, de biztosan jót tesz, én is néha-néha szoktam szedni egy-egyet :) A hajvitaminra kíváncsi lennék később is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hajvitamin szuper dolog, főleg, ha a hatóanyag nagy benne. ☺️

      Törlés
  3. Majd írj véleményt, hogy mit gondolsz róla hosszú távon. A hajvitaminra nagyon kíváncsi vagyok. Én a Nottevit Skinny Sleep kapszulát próbáltam egy tesztelés keretein belül, de az is jól bevált.

    VálaszTörlés
  4. A második terméknek mi a neve, illetve honnan tudjuk beszerezni? Nagyon várom a beszámolót róla :3

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!