Áprilisi kedvencek

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Ebben a bejegyzésben néhány bevált terméket szeretnék ajánlani, amelyeket ebben a hónapban használtam/használok és nagyon megszerettem őket. :)

Az 1. termék egy Carmex ajakbalzsam lenne, amely cseresznyés ízű. Szerintem nagyon jól hidratál, nekem nagyon bevált, nagyon szeretem ezt a márkát. 

A 2. ajánlóm szintén egy ajakápoló, amely a Soft Rosé Labello. Eddig csak az Original, -, illetve a Cherry Shine Labellokat próbáltam ki, de kaptam kedvezményt a rózsaszín Labellora, amelyet a Rossmannban tudtam beváltani a Rossmann + kártyával, így éltem a lehetőséggel, hogy kipróbáljam. Nagyon megszerettem ezt is, az állaga nagyon selymes és könnyű. Na, meg az illatát is imádom. 💗



A következő termékek Nivea Micellás vizek. Könnyen lemosható velük a smink vattakoronggal, mindenféle dörzsölés nélkül, kíméletes a bőrhöz. Használata után vízzel leöblítendő!

Az utolsó termék egy Lovely paletta, amelyet a Glamour - napokon szereztem be. Gyönyörű, pigmentált színei vannak, már többször használtam és nagyon tartósak. 



Nektek hogy tetszenek ezek a termékek? Próbáltátok már valamelyiket?


Vivien

Megjegyzések

  1. Labellot ismerem, szeretem én is használni. :) Nivea Micellás víz-et is használtam, de mivel ritkán sminkelek, ezért csak néha-néha használom, mert szerintem a koszt is szépen lemossa. :) Carmex még nem ismerem, de tervezem majd kipróbálni ^~^ köszönöm az ajánlót :)

    VálaszTörlés
  2. A carmexes ajakápolót imádom. Igazán jól hidratál, nagy kedvenc. A Nivea micellás vizet is használom.

    VálaszTörlés
  3. A carmexes ápolóról csak jókat hallottam eddig. (: A labello-k számomra igazán nosztalgikusak kiskoromban úgy gondoltam rájuk, mint rózsukra. Mai napig szeretem őket. Nivea-tól még nem próbáltam micellás vizet, de hiszek neked. A paletta színei tényleg jól néznek ki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök! ☺️ Valóban szépek ezek a színek! ☺️

      Törlés
  4. A Carmexet mindig ki akartam próbálni 😊 a labello rózsaszín ajakápoló a kedvencem 😎😊 a többit még nem próbáltam, keveset sminkelek 😅 Köszi az ajánlott 😊😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is keveset sminkelek. A Carmex nagy kedvencem! ☺️

      Törlés
  5. Labellót és a Nivea Micellás vizet ismerem, a többit nem. Köszi az ajánlót!

    VálaszTörlés
  6. A carmexet nagyon szeretem, és a Nivea micellás vizét is 😍

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó kis összefoglaló lett. A carmex és a Nivea is nagy kedvencem, a labellót már egy jó ideje nem használom. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Őszi kirándulóhelyek

Testalkat(om)

Legeld le!