Vonalrajz, karkötő, csokoládé

 Üdvözöllek az oldalamon! :)

Már meg is hoztam március hónap 1. bejegyzését, amiben 3 szuper terméket szeretnék ajánlani Nektek. :)

Az első termék egy vonalrajz, amelyet a @vonaland_vonalrajz oldaltól kaptam ajándékba. :) #reklám Számomra teljes mértékben egyedi, ezelőtt még soha nem találkoztam ilyennel, az én tetszésemet egyértelműen elnyerte. Érdemes szétnézni az oldalán! ☺️


A 2. ajánlóm egy páros karkötő a @vendlandbyanna oldaláról. #reklám Anna személyében egy nagyon kedves és segítőkész nőt ismerhettem meg, aki gyönyörű dolgokat alkot a saját kezével. Többek között: szappanokat, gyertyákat, makramékat. A www.vendlandbyanna.hu oldalon tudtok a többi termékről tájékozódni, jószívvel ajánlom! ☺️


A 3. és egyben utolsó ajánlóm nem más, mint a Demeter Chocolate különlegességei. Sokféle ízesítésű csokoládékból válogathattok. Például: chilis, alkoholos, étcsokoládés, karamellás, fehércsokoládés. Az én személyes kedvencem a karamellás fehércsokoládé és a sós karamellás Kóstoltátok már valamelyiket?


Ennyi lett volna ez a kis ajánló, remélem, hogy hasznos volt számotokra. ☺️

A hónapban több bejegyzéssel készülök. ☺️ 




Vivien

Megjegyzések

  1. Köszi a beszámolót és az ajánlást 😊 Csokiba egy az izlésünk úgy látom 😁😉 A rajz annyira jó lett, nagyon tetszik 🥰 A karkötő szuper, már rendeltünk innen 😊😉

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aki a csokoládét szereti, az rossz ember nem lehet. 🥰 Nagyon örülök, hogy elnyerte tetszésed.🥰

      Törlés
  2. Nagyon jó kis beszámoló és egyben ajánlást is lett belőle! :) A rajz nagyon szép lett szerintem is, még nekem is nagyon tetszik! :) A karkötő is nagyon szép, még nem rendeltem innen. :D A csoki, még nem kóstoltam őszintén. 🙈

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik ez a kis beszámoló. 🥰 A csokit mindenképp kóstóld meg, ha lesz rá lehetőséged. 🥰

      Törlés
  3. Köszönjük az ajánlást. Imádom az effajta karkötőket, több is van nekem is nem ebből a márkából kifejezetten :) A vonalrajz csodás lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádom az ilyen karkötőket. 🥰 Örülök, hogy Neked is ennyire tetszik. 🥰

      Törlés
  4. Köszönöm az ajánlást, a karkötőknek mindenképpen utána fogok nézni, mert mindig is támogattam az efféle kézműveseket, hiszen gyakran ezerszer szebbek és tartósabbak, mint a tömeg gyártott tárgyak, vagy akár az AliExpress/Wish rendelt társai.

    VálaszTörlés
  5. Mindegyik
    Nagyon jól néz ki 😍

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű az a rajz! :) A csokit pedig imádom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, valóban gyönyörű. 🥰 Ezzel én is így vagyok. 🤤

      Törlés
  7. Nagyon jó beszámoló 😊 a rajz annyira tetszik 😍

    VálaszTörlés
  8. Mindegyik jól néz ki! A csokit meghagyom neked, én nem vagyok oda érte! ;-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Görcsoldás természetesen

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek