Farmasi termékek

 Üdvözöllek az oldalamon! :)

Már kicsivel több, mint egy hónapja használom a Farmasi termékeket, amelyeket nagyon megszerettem, így szeretném megosztani a tapasztalataimat. :) #reklám


A termékek a következőek:

- Csalán sampon: az állaga könnyed, könnyen habzik és nagyon kellemes illata van. A kedvenc samponommá vált. 🤗

- Fényvédő: mondanom sem kell, hogy mennyire fontos a mindennapi használata. Illatmentes, hamar beszívódik a bőrbe.

- Olívaolajos kéz -, és testápoló: kellemes illata van és szintúgy hamar beszívódik a bőrbe.

- Teafa olajos arctonik: reggel és este ajánlott használni. Tisztítja és segíti a bőrt a felesleges olajtól megtisztítani. Nem szárítja a bőrt.

- Kókuszdió és vanília hajmaszk a hidratálásért, illetve hajmaszk zsályával az erősítésért vékony szálú hajra: parabén mentesek, nem tartalmaznak színezékeket, védik a haj színét. Nagyon jó illatuk van és puhává varázsolják a hajat.




Összességében nagyon megszerettem ezeket a termékeket, nekem beváltak, így a jövőben is biztosan ki fogok próbálni még néhányat közülük. Jószívvel ajánlom őket. 🤗

Ti próbáltatok már valamilyen Farmasi terméket?



Vivien

Megjegyzések

  1. Jól hangzanak a termékek, bár nem nagyon használok ilyeneket. Azt hallottam hogy a farmasi vegán es később kiderült még sem az. :/

    VálaszTörlés
  2. A Farmasiról elég jókat olvastam, hallottam és ha jól tudom némelyik termékük vegán is. :) Nagyon jól összeszedted ezt a kis összefoglalót. *o*

    Lehet egyszer kifogom majd őket is próbálni. :)

    VálaszTörlés
  3. A saját tapasztalataid jobban érdekelnének, mint ez a reklám szöveg. Ez így nagyon személytelen. Mit szeretsz bennük? Mitől lett jobb neked, hogy használod őket? Engem ilyenekkel tudnál meggyőzni, hogy beszerezzek közülük valamit. ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A blogbejegyzés elején rögtön fellelhető a #reklám.🙂 Szerintem nagyon korrekten leírta a termékek jellemzőit, illetve azok hatásait, amit lehet úgy írt le, hogy nem E/1 személyben, de attól biztos vagyok bennne, hogy ezeket saját magán is tapasztalta.🙂 Másképpen nem hiszem, hogy bemutatta volna nekünk.🙂

      Törlés
    2. Saját tapasztalatot is írtam a termékekkel kapcsolatban. Pl.: nem szárítja a bőrt, puhává teszi a hajat. Ha számomra nem válik be egy termék, akkor nem ajánlom másnak sem. :) Reklám nélkül is azt mondanám, hogy ezek a termékek nagyon jók és számomra beváltak. :)

      Törlés
  4. Ohh, új fényvédőre lesz majd szükségem, vagy egy erősebbre, szerintem is nagyon fontos! :) Majd szétnézek a Farmasi termékei közt ^^.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony fontos! ☺️ Szívből ajánlom ezeket a termékeket! ☺️

      Törlés
  5. Szerintem nagyon szuperek! Sok jó véleményt hallottam/ olvastam már róluk! Viszont még sohasem próbáltam őket.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!