Dermagene Face Cleaner Mini

 Üdvözöllek az oldalamon! :)

Már meg is hoztam február hónap legeslegelső bejegyzését. :)

Ebben a bejegyzésben a Dermagene Face Cleaner Mini-t szeretném bemutatni Nektek. :) Amióta használom, azóta sokkal könnyebben és sokkal nagyobb kedvvel megtisztítom az arcomat és az arcápolás is gyerekjátékká vált. :) Hetente 3-4 alkalommal szoktam használni, leginkább este, de a reggeli rutinba is könnyen be lehet vezetni.

Amit érdemes tudni erről a készülékről:

A készülék mélyrehatóan és kíméletesen tisztítja a bőrödet, további funkciói (EMS,HŐ, LED & ION Technológia) segítségével pedig professzionális szinten ápolhatod és kényeztetheted arcbőröd. 

  • szónikus mélyreható és alapos arctisztítás a szilikonos sörtékkel
  • szennyeződések eltávolítása ion technológiával
  • Hatóanyagbevitel mikroárammal és hővel
  • Fotonterápia LED-ekkel




További információk
  • Mélyrehatóan tisztít: Eltávolítja a sminket, az elhalt hámsejteket, és a felesleges faggyút 12 000 vibráció/perc teljesítményével.

  • Extra puha szilikon sörték: A hagyományos arctisztító kefékkel ellentétben antibakteriális, könnyen tisztítható és kialakításnak köszönhetően gyors, egyszerű a használata.3 típusú és fajtájú sörtéi segítségével minden területet alaposan tisztít.

  • Mikromasszázs: Serkenti a vérkeringést és csökkenti az ödémát, stimulálja a sejteket.

  • Hatóanyagbevitel: Megfordítva a rozsdamentes acél hátsó rész segíti a hatóanyagok bőr mélyébe jutását, és gyors felszívódásukat.

  • Anti-aging: Az EMS funkció serkenti a kollagéntermelést és feszesít.

  • LED terápia erősíti a bőrt, csökkenti az aknét és összehúzza a pórusokat

  • Kompakt kivitel: Mindenhova magaddal viheted és egy töltéssel akár másfél hetet is kibír.

  • Vízálló: IPX7-es vízállósága segítségével zuhanyzás közben is bátran használhatod!

  • Állítható erősség: 4 állítható erősségfokozat minden módban-teljesen testreszabhatod.



Hallottatok már róla? Próbáltátok már?




Vivien

Megjegyzések

  1. Nagyon aranyos kis készülék lehet, a leírás és tapasztalatod alapján úgy tűnik megéri az árát ^^.

    VálaszTörlés
  2. Informatív poszt lett és a készülék is biztos elég hasznos lehet. Hasonló készülékkel már más bloggernél is találkoztam, lehet a jövőben én is kipróbálom :D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm ezt a remek bejegyzést 😊 egy ideje már én is szemezek hasonló készülékkel, biztos szuperek és hatékonyak 😉

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lehet, szuper ez a bejegyzés 😊

    VálaszTörlés
  5. Én már hallottam, viszont még nem próbáltam. Gondolkodtam már rajta, hogy jó lenne beszerzi. Meggyőzőnek tűnnek az érvek! :)

    VálaszTörlés
  6. Még nem hallottam róla. Köszi az infót, érdekes! 😊

    VálaszTörlés
  7. Hű, köszi az ajánlást, nagyon szuper. Nézegettem már hasonlóakat, de még nem vettem. Úgy látszik be kellene szereznem nekem is egy ilyet. :)

    VálaszTörlés
  8. Na erre pont szükségem lenne, jó hogy írtál róla!

    VálaszTörlés
  9. Még nem hallottam róla de nagyon jól hangzik ez a termék

    VálaszTörlés
  10. Nem hallottam még róla, de nagyon tetszik amit írtál róla! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!