Amazfit Band 5 okosóra

 Üdvözöllek az oldalamon! :)

Ebben a bejegyzésben egy kis kitérőt teszek a szépségápolás világából, mert szeretném bemutatni Nektek az Amazfit Band 5 okosórát. :) Már lassan egy hónapja használom, nagyon megszerettem, szerintem igazán hasznos.

Az okosóra által nyomon tudom követni, hogy az adott napon mennyi lépést tettem meg, mennyi kalóriát égettem el edzés/jógázás/sétálás közben, vagy ettől függetlenül mennyi a pulzusom. 


A karkötőt hozzá tudom csatlakoztatni a telefonhoz, így a telefonom tárolja az adataimat, amelyet visszamenőleg is meg tudok nézni. Ezáltal több motivációm lesz a mozgáshoz, amely egy egészségesebb élethez vezet.

Többféle funkció érhető el rajta:

- Lépésszámláló, kalóriaégetés

- Véroxigén, pulzus mérése

- Stressz, légzés ellenőrzése

- Riasztások, események beállítása

- Időjárás előrejelzés

- Menstruációs naptár vezetése

Az okosórához mágneses töltő tartozik, kb. 1-2 alatt tölt fel 100%-ig. Emellett kb. 15 napig használható töltés nélkül.


Mit gondoltok az okosóráról? Szerintetek hasznos?



Vivien

Megjegyzések

  1. Nekem nagyon tetszik! ^-^ Nekem is van egy hasonlóm, de az Mi Band 3, már nem is tudom mióta van meg, de mostanában nem is nagyon volt rajtam(ügyes vagy Klau x'D), mi több teljesen lemerült. :D De tervezem majd újra előszedni és használni is, mert végülis szerettem/szeretem. :) Kicsit hasonlít a kinézete a tiédhez. :) Csak az enyém nem színes annyira, de majd egyszer szeretnék venni egy újat. :D

    VálaszTörlés
  2. Hehe, nem is Te lennél. 😁❤️

    VálaszTörlés
  3. Nekem is MiBand3 van, de ez szerintem többet tud annál.

    VálaszTörlés
  4. Nekem egy Huawei okosórám van, nagyon szeretem.

    VálaszTörlés
  5. Nekem is van okosórám, hasznalni is szoktam, főleg edzesekhez :D

    VálaszTörlés
  6. Imádom az okosórákat, már volt egy de sajnos tönkrement, most egy Daniel Klein órám van. A célnak tökéletesen megfelelő nagyon szeretem. Használd te is egészséggel 😊

    VálaszTörlés
  7. Erre az okosórára nagyon szükségem lenne nekem is :D Nagyon egyszerű kis kinézete van, de annál praktikusabb és hasznosabb.

    Használd egészséggel! ♥

    VálaszTörlés
  8. Az óra maga hasznos, mégha én nem is élek egyetlen eggyel sem, mert nem vagyok egy órás :D De egy szónak is száz a vége, örülök, hogy neked bevált! ;) használd egészséggel!

    VálaszTörlés
  9. Szia. Nekem is van egy okosórám, amit imádok, mert tényleg hasznos, és ha látom, hogy egy nap még nincs meg a kitűzött cél akkor lelkiismeret furdalásom van. :D.

    VálaszTörlés
  10. Testvéremnek van ilyen órája és ő nagyon szereti😊 Én nem vagyok nagyon órás sajna 😁😄 Viszont örülök hogy neked bevállt 😊😉

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jókor jött ez a poszt! Szuper volt olvasni. Nemrég ment tönkre a Samsung órám, és szeretném majd pótolni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök! Ha csak egy embernek is segítek, már megérte. ☺️ Sajnálom, hogy tönkrement az órád! Szívből ajánlom ezt a fajtát! ☺️

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Őszi kirándulóhelyek

Testalkat(om)

Miskolc környező települései