Adventi kalendáriumok

 Üdvözöllek az oldalamon! :)

Először is Boldog Új Évet kívánok Nektek! Kívánom, hogy valóra váljon az összes álmotok, amelyeket erre az évre terveztetek. :)

A december a Szeretet Ünnepe és a Szilveszter mellett a meglepetésekről is szól, így ebben a bejegyzésben 2 db Adventi kalendáriumot szeretnék bemutani, hiszen nem tudtam előre, hogy milyen termékeket rejtettek el bennük. 

Az egyik egy Nivea, a másik pedig egy Profusion Kalendárium. Az utóbbit a pinkpanda.hu oldalról szereztem be.

Nivea kalendárium tartalma:

Körömreszelő, körömkefe, ajándékkártya, 2 db testápoló, tusfürdő, szappan, kézkrém, 2 db Labello, szemfesték lemosó, sampon, mosakodógél, borotva, micellás víz, hajgumi, sminkszivacs, arcmaszk, fátyolmaszk, gél-krém, hidratáló szérum, zuhanyszivacs, sütőforma.

Szerintem nagyon jó termékek voltak a kalendáriumban, bár ha teljes méretűek lettek volna, úgy lett volna az igazi. Persze, így is nagyon örültem neki, hiszen már nagy álmom volt egy ilyen kalendárium.





Profusion kalendárium tartalma:

Műszempilla, műszempilla ragasztó, paletta, rúzs, szemceruza, ecset, 2 db glitter, 2 db szemfesték, 2 db highlighter.



Ezek közül eddig még csak a szemceruza lett kipróbálva, amely szuperjónak bizonyult. A többi termék még várat magára, de eddig nagyon tetszenek. :)

Ti bontogattatok kalendáriumot? Ha igen, akkor elégedettek voltatok a termékekkel? Ha nem, akkor idén tervezitek?



Vivien

Megjegyzések

  1. Még sosem pontottam hasonlót, csak csokisat. De jól hangzik az ilyesmi kalendáriumok :D hihetetlen milyen sok kincset tud rejteni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A csokisak is nagyon jók. 🥰 Szuper kincseket rejtettek el ezekben a kalendáriumokban 🥰

      Törlés
  2. Sosem volt ilyen csomagom, és bár én annyira nem vonzódok a sminkes világhoz, nagyon jó termékeket kaptál :)

    VálaszTörlés
  3. Én is Niveásat bontogattam idén, és elégedett voltam a termékekkel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De szuper. :) Örülök, hogy elégedett voltál a termékekkel. ☺️

      Törlés
  4. Nekem hasonló még soha nem volt, idén nagyon szerettem volna, de nem volt időm beszerezni időben, később meg már nem lett volna meg a feeling 😂 jövőre viszont mindenképp 😍😊

    VálaszTörlés
  5. Nekem sosem volt ilyen Kalendáriumom, inkább csoki kalendárium az volt. :D Mondjuk tavaly nem volt semmilyen kalendáriumunk. :) Lehet idén lesz 2022 karácsonyán. :) Egyébként, nagyon jó bejegyzés lett, imádtam olvasni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh a csokis is nagyon jó! 😊🤤 Ennek nagyon örülök! ❤️

      Törlés
  6. Én idén a Janssen Cosmetics ampulla naptárát nyitogattam. Nagyon tetszett, jó termékek vannak benne.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó kis dolgok. Én is nézegettem már hasonló kalendáriumot, de még nem vettem, viszont a Pink Pandát is szoktam figyelni, mert nagyon jó dolgok vannak. :)

    VálaszTörlés
  8. Eddig még nem volt szerencsém beszerezni, de tervezem már, hogy következőleg veszek majd 😊

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!