Trnd projektek

 Üdvözöllek az oldalamon! :)

Meg is hoztam a hónap első bejegyzését, amelyben, nem másról lesz szó, mint kettő Trnd projektről. :) #reklám

Az 1. projekt, amelyet szeretnék bemutatni Nektek az a Prevital nevű cicaeledel. Mondanom sem kell, hogy a cicámnak teljes mértékben elnyerte a tetszését, ízletesen falatozta. A következő dolgokat érdemes tudni ezekről:

- újszerű, innovatív csomagolási megoldás: az egyetlen szagmentesen visszazárható csomagolás

- több adagban, változatlan minőségen etethetem kiskedvencemet

 - gabonamentes receptek, természetes összetevökből készült, hozzáadott cukor nélkül 

Jelenleg 4 ízben elérhető: lacazos, marhás, csirkemájas, sügeres.


A 2. projekt által megkóstolhattam a Kalinka két legújabb likőrjeit. Az egyik vörösáfonya ízű, a másik pedig alma. A Kalinka Almát kellemesen almás jegyek uralják. A Vörösáfonyát enyhén fanyar, mégis gyümölcsösen édes, vörösáfonyás karaktere dominálja. 

Egy kis érdekesség:

A Kalinka vodka nevét a híres orosz népdal után kapta. A palack formája, főleg annak vállkiképzése az orosz templomok jellegzetes hagymakupoláját hivatott visszaadni. A kétfejű sas pedig jellegzetes orosz jelkép.

Mindkét íz elnyerte a család, a barátok és az én tetszésemet is, kellemes ízük van, így jószívvel ajánlom akár egy családi és/vagy baráti összejövetelre. :)


Örömmel vettem részt ezekben a projektekben, innen is köszönöm a lehetőséget a Trnd-nek és már nagyon várom a jövőbeli teszteléseket. :)



Vivien

Megjegyzések

  1. Olyan jó, hogy sikerült mindkét projektben részt venned. Imádtam a képeket mindkét témában. A previtalosba nekem is sikerült bekerülni, azóta másba nem, de próbálkozok * . * A vodka biztos nagyon fini volt :D

    puszi,
    Ninaa (http://fromninaa.hu/)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm ❤️ Bízzunk benne, hogy még sok, szuper projektben fogunk részt venni :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Őszi kirándulóhelyek

Testalkat(om)

Miskolc környező települései