Első Pink Panda rendelésem

 Üdvözöllek az oldalamon! :)

Nemrégiben egy szuper akció volt a Pink Panda oldalán, miszerint, ha 12.600 ft értékben vásárolok, akkor a megrendelésem mellé kapok egy Mystery Bag-et is. A mai bejegyzésben erről a csomagról szeretnék írni. :)

A rendelésem tartalma:

- Beauty Formulas Retinol arctisztító gél

- Revuele New Way Complex Lifting Anti-Aging Szérum

- Garnier Fructis görögdinnyés hajpakolás

- 3 db Garnier fátyolmaszk

- 12 napos Profusion Adventi kalendárium

(Sajnos a képről hiányzik a 3. Garnieres fátyolmaszk, mivel a kép elkészítése előtt már elhasználtam. Illetve, a kalendáriumról külön bejegyzés lesz.)

A Msytery Bag tartalma:
- Revolution szájfény

- Revolution, Soft Luxe palette

- Fekete arcmaszk

- Highlighter

- Mayani szemfesték 




Szerintem szuper termékeket rejtettek el a Mystery Bag-ben is, pozitív csalódás volt, hiszen nem tudtam, hogy mire számíthatok majd.

Összességében nagyon elégedett vagyok a Pink Pandával, hiszen 3 nap alatt megkaptam a rendelésem, ennek nagyon nagyon örültem. ☺️

A termékek közül a görögdinnyés hajpakolás lett az egyik kedvencem, amelynek valóban görögdinnye illata van és puhává varázsolja a hajat. Ezelőtt csak a banános hajpakolàst próbáltam, azzal is elégedett voltam, ráadásul hosszútávra elegendő. A másik kedvencem a Revolution paletta, amelynek gyönyörű színei vannak. Persze, a kalendárium is nagy kedvencemmé vált. Biztosan nem utoljára rendeltem az oldalról! ☺️

Remélem, hogy hasznos volt ez a bejegyzés számotokra és tudtam vele segíteni.


Vivien








Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Őszi kirándulóhelyek

Testalkat(om)

Miskolc környező települései