Terméktesztelés

 Üdvözöllek az oldalamon! :)

Ebben a bejegyzésben a mostanában tesztelt termékeket szeretném bemutatni Nektek. :) #reklám

Az első termék egy keleti illatú parfüm, amelyet a Prouve oldalról rendeltem. Igazán nőies, keleti - virágos illata van. A Prouve további termékei vegyszermentesek, így érdemes szétnézni az oldalukon.


A második termék egy ajakápoló a Carmex - től. Ezelőtt még soha nem próbáltam a terméküket, de már az 1. használat során éreztem, hogy szuperül védi az ajkakat és az illatai is isteni.


A következő két terméket a Cremediq Cosmetics oldaltól kaptam. Az egyik termék egy szemkörnyékápoló, amely a szemkörnyék fáradt bőrének ápolására, a szemkörnyék mimikai  ráncainak csökkentésére szolgál. A másik termék pedig egy aromaterápiás olaj, amely segít a fáradtság, kimerülés ellen. Többek között borsmenta illóolaj, európai ciprus illóolaj, orvosi jázmin illóolaj található benne.


Összességében mindegyik termékkel elégedett vagyok és nagyon örülök, hogy volt lehetőségem használni őket. :)

Hamarosan újból jelentkezem.



Vivien

Megjegyzések

  1. Carmex ❤️ de jó! Tetszik ez a keleties illatvilágnak leírt parfüm is 🙂

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!