Februári Sipo Meglepetésbox

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Már nagyon vártam, hogy visszatérjen a @sipopatika Meglepetésboxa, így hatalmas örömmel vettem, amikor megtudtam ezt a szuper hírt, hogy rendelhető. 🤗




A box tartalma:

- JutaVit Cosmetics: Q10 szemkörnyék ápoló

- Cornexi zabrudi: zserbó ízű, limitált kiadás

- D3 vitamin: narancsos ízű

- Flovinin Forte

- Szénsavmentes üdítőital kókusz zselé darabokkal, málnával és citromlével

- CeraVe: hidratáló tisztítókrém


Nagyon örülök ezeknek a termékeknek, az összesnek hasznát fogom venni. 🥰



Vivien

Megjegyzések

  1. Hmm Az az üditóital felkeltette az érdeklődésemet. Hasonló, mint az aloe veras? Abban is kis darabkák vannak. Azt imádom. Szuper ez a box! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem igen, hasonló lehet, bár azt még nem kóstoltam.😊

      Törlés
  2. Nekem az Aloe Verás nagyon nem vált be, ugyanis volt alkalmam megkóstolni😅 soha többé! XD De nagyon jó kis csomag🥰

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nem valami biztató 🥲 de ez nagyon finom volt🥰

      Törlés
  3. Nagyon jó és hasznos box. :) Ismét szuper termékeket kaptál :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuper ez a box 😉 Köszi az ajánlót 😍

    VálaszTörlés
  5. Szuper kis box. Én ezek közül most mindet is kipróbálnám ^^ Végre nem levendulás ♥ :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Őszi kirándulóhelyek

Testalkat(om)

Miskolc környező települései