Yamuna kozmetikum, Danaella pilla, Isana

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Az utóbbi időben picit eltűntem, de most megpróbálom bepótolni a lemaradásomat kettő együttműködéssel és egy ajánlóval. :)

Az első együttműködés a Yamuna kozmetikum által valósult meg. Idén ünneplik a 20. évfordulójukat, így kedvezményekkel várnak Titeket. :) #reklám



A második együttműködés a Danaella pilla által jött létre. Ezelőtt még soha nem volt műszempillám, így ez újdonság volt számomra. Picit féltem tőle, hogy nehéz lesz felrakni, de szerencsére nem volt annyira vészes, mint goldoltam. Szerencsére kényelmes a viselése is és hamar meg lehet szokni a viselését. 


Az utolsó ajánlom pedig egy Isana sampon és hajbalzsam, amyelyeket egy nyereményjáték által nyertem a Rossmann-tól. A samponnak könnyed állaga van, szinte öröm vele hajat mosni, az illata is nagyon jó. A balzsamnak is nagyon jó illata van, könnyedebbé teszi a hajkifésülést. Mindkettő termék hibiszkuszvirág és narancsvirág vízzel elláttot,  90% természetes eredetű összetevőkből áll, szilikonmentes és egyben vegán is. 


Ennyi lett volna ez a bejegyzés, remélem, hogy tetszett! Hamarosan újból jelentkezem, remélhetőleg nem telik el újra ennyi idő 1-1 bejegyzés között. :)



Vivien

Megjegyzések

  1. Uuuu a pillák nagyon jók lettek. Én is nézegettem már az instagrammon az oldalukat. A sampont már néztem, de akkor nem volt a boltban, remélem sikerül nekem is kipróbálnom 😊

    VálaszTörlés
  2. Szép pillák! Yamuna készítmények illata nagyon finom, és kellemes.

    VálaszTörlés
  3. A pillák nagyon szépek, jól állnak ^^ A sampon-balzsam kombó is nagyon tetszik, én általában Shaumát használok, de ez most felkeltette az érdeklődésem * . * Köszi ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm! 🥰 Régebben én is használtam azt.

      Törlés
  4. Azok a pillák, te jó isten, nagyon csini vagy velük! *-*
    Én most voltam kénytelen váltani Shaumáról Gliss Kurra, mert megszűnt az a típus, ami az én hajamra jó, de legközelebb megnézem ezt a sampon-balzsam kombót, hátha nekem is beválik. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nagyon köszönöm! 🥰🥰 Uh sajnálom! 🥺 Reméljük, hogy a másik fajta is jó lesz Neked! ☺️

      Törlés
  5. Ezek a szempillák nagyon jól állnak neked!😍 sampon és balzsamot még nem próbáltam, de már szemeztem velük egyszer, szóval kifogom őket próbálni🤗

    VálaszTörlés
  6. Isana termékeket én is imádom, használd őket egészséggel, a szempillák szuperül állnak 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! ☺️ Vannak köztük jók! ☺️

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!