Ékszerszett, korrektor, parfüm

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Végre itt a tavasz és vele együtt a jó idő, így kedvem támadt megírni ezt a bejegyzést, amelyben hozok néhány terméket, nekem nagyon beváltak és szívesen is használom őket. :) 

Az 1. ajánlóm egy ékszerszett lenne, amelyet az @ingauveg oldalától kaptam. Az ékszerek egyedi és különleges technikával készülnek: olvasztott vagy rogyasztott színes üvegből, krómozott vagy rhódiumozott fém kiegészítőkből és préselt, gömbölyített bőrzsínorból. Nézzetek szét az @ingauveg vagy meska.hu oldalon, szerintem érdemes! ☺️ #reklám


A 2. ajánlóm egy Maybelline korrektor lenne, amelyet az @all2test oldal által próbálhattam ki. Ezelőtt még soha nem használtam/próbáltam korrektort, így nagyon örültem a lehetőségnek, illetve nagyon is kíváncsi voltam rá. Már az 1. használat után tökéletes bőrt biztosított számomra, a bőrhibákat eltüntette. A bőröm matt lett és a korrektor nagyon tartós. 


A 3. termék pedig egy Avonos parfüm lett, amelynek a neve; Luminata és nagyon hamar elfogyott, hiszen nagyon tetszett az illata. Illatkategória szerint a virágos-zöld-fás részbe tartozik. Nagyon szeretem az Avon parfümeit, szerintem nagyon jó illatúak és tartósak.


Nektek hogy tetszenek ezek a termékek? Próbáltátok már őket? Van kedvenc Avon parfümötök?

Hamarosan új bejegyzéssel készülök, addig is Kellemes Húsvéti ünnepeket kívánok Nektek! :)



Vivien

Megjegyzések

  1. Szuper termékek 😍 köszi az ajánlót 😘

    VálaszTörlés
  2. Köszi az ajánlót, a korrektor próbás lesz nalam. ^^

    VálaszTörlés
  3. Szuper termékek, a Maybelline korrektort nem ismerem, mert állatokon testel, így nem vásárolom. Az Avonos parfümök jó minőségűek, én is szoktam beszerezni belőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh ezt nem tudtam! 🥺 Szuperek az Avonos parfümök! 🥰

      Törlés
  4. Az Avon parfümjeit ismerem, de nem használom őket, mert szerintem nem elég tartós. Más parfümöket használok.

    VálaszTörlés
  5. Az Avon parfümöket ismerem, van is kedvencem belőle ami sajnos már nem kapni. :( Korrektort nem használok, nem is próbáltam még ki őszintén. 😅 Az ékszerek pedig nagyon nagyon jók! 😍 Köszönöm szépen az ajánlót 😘

    VálaszTörlés
  6. Ezt a parfümöt még nem próbáltam az Avonból, de több mást igen. :) A korrektorral én is szemeztem, szerintem nem csalódnék ha kipróbálnám :)

    VálaszTörlés
  7. Ohho, most mind a három termékre lecsapnék. 😍 Nagyon tetszenek. Főleg a korrektor és a parfüm. Árakat tudsz írni?:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos konkrét árakat nem tudok írni, de a neten tudsz nézelődni. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!