Fitt Protein

 Üdvözöllek az oldalamon! :)

Egy újabb bejegyzéssel érkeztem, hiszen szeretnék két terméket bemutatni Nektek. :) #reklám

Az egyik termék egy kollagén kapszula, a másik pedig egy étvágycsökkentő kapszula. 

Amit érdemes tudni a termékekről:

Kollagén:

Nagyon fontos a bőr, köröm, haj, ízületek egészsége érdekében. A benne található Q10 gyorsítja a sejtmegújulást és az antioxidáns hatásának köszönhetően fontos szerepe lehet az öregedés lassításában.

Továbbá segít a fáradtság legyőzésében és a C vitamin hozzájárul az immunrendszer támogatásához. Naponta 4 db kapszula ajánlott.


Étvágycsökkentő: 

komplex étvágycsökkentő és zsírégető formula. A termék a diétázók körében nagyon népszerű. Továbbá a benne található ördögnyelv kivonat miután a gyomorba kerülve megduzzad és elősegíti a teltségérzetet. 

A kapszula könnyen lenyelhető, naponta 3 db javasolt belőle. Egymás hatásait erősítő, gondosan összeválogatott összetevőkből áll.




Ti szedtek kollagént vagy étvágycsökkentőt? Esetleg valamilyen étrend kiegészítőt? Fontosnak tartjátok a kollagén szedését?


Vivien

Megjegyzések

  1. Én szedtem kollagént, jelenleg bár nem szedek, de nagyon fontosnak tartom,szerintem egy nagyon hasznos dolog. Most vitaminokat szedek, és étrendkiegészítőt, szintén a vitamin pótlás miatt. Szeretnék odafigyelni az étkezésre, és megfelelő tápanyagot bevinni a szervezetembe, de sajnos nagyon nehezen tudom tartani ezt napi szinten, ezért láttam szükségesnek.

    VálaszTörlés
  2. Régen szedtem étvágycsökkentőt, de felhagytam vele. Kollagént viszont most szeretnék elkezdeni szedni, így jól jött ez a termékbemutató :-)

    VálaszTörlés
  3. Én szedek most is kollagént, bár nem pont ilyet. :) Vitaminokat is szedek, illetve igyekszem oda figyelni a étrendemre, hogy egészségesen étkezzek, ezt tavaly kezdtem el és folytatom erre az évre is. :) Én is fontosnak tartom, hogy valamilyen formában tudjuk táplálni a szervezetünket vitaminokkal, gyümölcsökkel, zöldségekkel. Nagyon jó lett a bejegyzésed! Jó kis ajánlókkal hoztál. :)

    VálaszTörlés
  4. Sokszor szemeztem már vele, de még egyiket sem próbáltam. Köszönöm a posztot <3 :)

    VálaszTörlés
  5. Már tervezem egy ideje, hogy beiktetom, de még nem sikerült rávenni magam. Azonban szuper lett az írás, és köszi az inspirációt! :)

    VálaszTörlés
  6. Kollagént kellene, étvágycsökkentőre szerencsére nincs szükségem. (De ahogy elnézlek téged, neked sem!) ;-)

    VálaszTörlés
  7. Ezt nagyon kipróbálnám, esetleg linket tudnál hozzá adni? :)
    Köszi az ajánlót! ♥

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Görcsoldás természetesen

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek