Trnd projekt

 Üdvözöllek az oldalamon! :) 

Már egy hónapja használom az Eucerin termékeket a Trnd által, amely az idei év 1. projektje számomra. ☺️ #reklám

A termékek a következők:

- mélytisztító arclemosó zselé

- mattító fluid

- bőrmegújító szérum

Első benyomás:

már az első használat után érezhető volt a krémek hatása, hiszen azonnal éreztem, hogy a bőröm puhább és selymesebb lett, a pattanások pedig csökkentek. A termékek könnyen beilleszthetőek a reggeli és az esti rutinba.


Bővebben a termékekről:

Az Eucerin DermoPure Mélytisztító arclemosó zselé gyengéden tisztítja arcbőrünket az akné minden stádiumában. Szalicilsav tartalmánál fogva enyhén hámlasztó hatású.

Az Eucerin DermoPure Mattító fluid szabályozza a faggyú-termélest, valamint gyulladáscsökkentő és antibakteriális hatású, ezenkivül akár 8 órán át mattítja arcbőrünket.

Az Eucerin DermoPure Bőrmegújító szérum hámlasztó, gyulladáscsökkentő és bőrnyugtató hatásának köszönhetően csökkenti a pattanások mennyiségét és megelőzi újabbak kialakulását.

Mindhárom termék paraben-és színezőanyag-mentes.


További információk:

- innovatív termékcsalád, melyet kifejezetten a zsíros problémás pattanásra hajlamos bőr ápolására fejlesztettek ki.

- Az Eucerin DermoPure termékcsalád rendszeres használata segíthet csökkenteni a pattanásokat és nyugtatja a bőrt.

- Minden Eucerin DermoPure termékre érvényes, hogy nem mitesszerképző és alkalmas a rendszeres használatra.

- Az Eucerin Dermopure termékcsalád kizárólag patikában kapható.


Összességében nagyon elégedett vagyok a termékekkel, a bőröm valóban szebb lett és nagyon örülök, hogy részese lehettem ennek a szuper projektnek! ☺️




Próbáltátok már az Eucerin termékeket? ☺️



Vivien


Megjegyzések

  1. Igen, és számomra hasznos termékek. Jó márka, és minőségi. Persze egyéntől, és arcbőrtől függően.

    VálaszTörlés
  2. Évek óta keresek valami csomagot, ami tökéletes a kevert arcbőrömre, bár én ezt a bárkát eddig csak hallásból ismertem, de még sosem próbáltam. Lehet, hogy majd nemsokára megpróbálom, mert eddig csak jókat olvastam róla. Köszönöm az ajánlót!

    VálaszTörlés
  3. Szerencsére sohasem volt igazán pattanásos a bőröm, úgyhogy nem ilyen termékeket használok.
    Örülök, hogy neked tetszik és bevált!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor tényleg nagyon szerencsés vagy! ☺️ Köszönöm! ☺️

      Törlés
  4. Nagyon köszönjük ezt a hasznos infómorzsát, én is keresek valami jó megoldást a pattanásos arcbőrömre, de ezt a projekt úgy éreztem nem nekem való, így nem jelentkeztem rá. Viszont örülök, hogy Te bekerültél és a leírtak alapján, bánom, hogy meg sem próbáltam ^^"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan! Legközelebb ne hagyd ki a lehetőséget! ☺️

      Törlés
  5. Bar probalok a termeszetessegre törekedni nem mindig jon ossze sajnos. Igy neha nekem is becsusszanak hasonló termékek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Számomra is nagyon fontos a természetesség! ☺️

      Törlés
  6. Először is gratulálok, hogy bekerültél 😊 másodszor pedig még anno tini korom körül találkoztam a márkával. Azóta nem igazán használtam. Biztosan nagyon jó termék és hasznos az arcbőrnek😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! ☺️ Valóban nagyon jó termékek! ☺️

      Törlés
  7. Gratulálok, hogy bekerültél! :) Egyszer tini koromba találkoztam ezzel a termékkel, beválni bevált akkoriban, ma már sajnos nem használom. ^^" Nagyon jó bejegyzés lett! *o*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! ☺️ Örülök, hogy Neked is bevált! ☺️

      Törlés
  8. Gratulálok hogy bekerültél 😊 Nagyon jó termékek, sok ismerős használja őket. Örültem ennek a részletes beszámolónak, szerintem szuper lett 😉

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! ☺️ Örülök, ha tetszik! ☺️

      Törlés
  9. Én is ezt használom most, imádom 😊😊

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!