Dr. Immun termékek

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Nemrég részt vettem a Dr. Immun Hajszépségversenyén, ahol a 3. helyezést nyertem el, így lehetőséget kaptam arra, hogy kipróbáljam néhány terméküket. Kb. 1 hónapja használom ezeket a termékeket, amelyek eddig beváltak. :)

Ezeket a termékeket nők és férfiak is egyaránt használhatják, így, ha valaki hajproblémákkal küzd, bátran kipróbálhatja. :) 


Termékek:

Dr. Immun Koffein sampon: A samponban 25 gyógynövény koncentrált kivonata található. Illata kellemes, a gyógynövények pedig segítik a haj növekedését. A készítmény kíméletesen tisztítja a hajat, bőrbarát pH-értékkel rendelkezik.

Dr. Immun balzsam: aktív összetevői erősítik a haj szerkezetét, intenzíven táplálják a hajrostokat. Állaga sűrű, minden hajtípusra ajánlott. Emellett, ez a termék Érték & Minőség Nagydíjjal rendelkezik. 

Dr. Immun Hajszépség tabletta: naponta 2 db ajánlott belőle. Nekem nagyon sok babahajam lett tőle, amely kb. 2-3 héten belül már látható volt. Egy havi adag 60 db tablettát tartalmaz.

Dr. Immun Hajcseppek: 9 serkentő fűszer kivonat található benne. Hajerősítés, gyorsabb hajnövesztés céljából, lassú hajnövekedés esetén, valamint elvékonyodott hajszálok esetén ajánlott.

Dr. Immun Rózsa arctonik: vattakorong által vagy kezünk által is masszírozhatjuk a bőrbe. Mindennapos használatával szépíti, és bársonyos tapintásúvá varázsolja az arcbőrt.


Összességében elégedett vagyok az eddig használt termékekkel, így jószívvel ajánlom. :)

A termékeket megtaláljátok a www.drimmun.com oldalon. Jó böngészést! :)


Vivien

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!